Retour

Vul het onderstaande formulier in om (een deel van) je bestelling als retour aan te melden.

Naam (*)

Adres (*)

Postcode (*)

Plaats (*)

Order ID (*)

E-mailadres (*)

Onderwerp

Je bericht

Je kunt om diverse redenen de keuze maken om (een deel van) je bestelling te retourneren. Op deze pagina vind je alle informatie over het retourneren van producten.

Voor alle procedures is het belangrijk om (indien van toepassing) het product verpakt op te sturen in een omverpakking, voldoende gefrankeerd en de factuur bijgesloten.

Bewaar de factuur (e-mail) goed. Dit vergemakkelijkt de afhandeling van de aanvraag.

Kosten bij retourneren
Als je een bestelling plaatst bij de webshop van Supportersclub Cambuur Culture, betaal je zelf de verzendkosten. Indien je iets retour stuurt dan betaalt Supportersclub Cambuur Culture de kosten van het product aan je terug. Mocht er een geval van ruiling plaatsvinden door onze schuld dan betalen wij de verzendkosten van het pakketje.

Verwerking van retourneren
Binnenkomende retourzendingen, worden zo snel mogelijk verwerkt. Eventuele vervangende artikelen worden zo spoedig mogelijk verstuurd.

Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling uiterlijk binnen 30 dagen. Wanneer het geld op je rekening staat is afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de bank.

Voorwaarden voor retourneren
De bestelling kan binnen 14 werkdagen na ontvangst worden geruild of geretourneerd. Uiteraard mogen de geretourneerde producten niet gedragen of gewassen zijn en moeten ze voorzien zijn van alle eventuele labels en verpakkingen. De artikelen mogen gepast, maar niet gedragen worden. Schoenendozen dienen niet gebruikt te worden als verzenddoos en dienen dus niet te worden voorzien van plakband of stickers. Bewaar artikelen niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet als retour worden geaccepteerd. Ondergoed is vanuit hygiënisch oogpunt uitgezonderd van de retourprocedure.

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
*Artikelen die langer dan 7 werkdagen geleden zijn ontvangen

*Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken

*Artikelen die om hygiënische redenen niet kunnen worden geruild, zoals viezigheid en/of vlekken

*Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn